Politica de confidentialitate

Cine suntem

Alliance Healthcare este alcatuita din entitati comerciale si marci diferite (inclusiv Alliance Healthcare, Forte Pharma, Alloga, Alphega, Skills in Healthcare, OTC Direct, North West Ostomy Supplies si Alcura). Va vom anunta cu care dintre acestea aveti o relatie atunci cand obtineti un produs sau un serviciu de la noi. Prezenta notificare acopera toate aceste entitati diferite. In ceea ce priveste Marketplace Alphega este operat si detinut de Alliance Healthcare Romania S.R.L. („Alliance Healthcare”), str. Amilcar C. Sandulescu nr 7, sector 6, Bucuresti, dataprotection@tonimerlab.ro.

Confidentialitatea dvs. si legislatia

Confidentialitatea dvs. este protejata prin lege. Aceasta sectiune explica modul in care functioneaza aceasta protectie. Legea privind protectia datelor stipuleaza faptul ca avem voie sa utilizam datelor cu caracter personal daca avem un motiv legitim pentru a face acest lucru. Acest fapt se aplica si la distribuirea datelor cu caracter personal in afara Alliance Healthcare. Legislatia stipuleaza ca trebuie sa avem unul sau mai multe dintre aceste motive:

  • Prelucrarea este necesara pentru derularea unui contract pe care il avem cu dvs. sau
  • Este necesara pentru respectarea unei obligatii legale sau
  • Este necesara in scopul unui interes legitim sau
  • Este necesara pentru a proteja interesul vital al persoanei vizate sau
  • V-ati dat consimtamantul

Avem un interes este legitim atunci cand avem un motiv economic sau comercial pentru a folosi datele dvs. personale. Dar, chiar si atunci cand avem un interes legitim pentru a utiliza datele dvs. personale, nu le vom folosi intr-un mod inechitabil si optim pentru dumneavoastra. Daca ne bazam pe interesul nostru legitim, va vom spune care este acesta.

Cum utilizam datele dvs. cu caracter personal

Iata o lista a modurilor in care putem folosi datele dvs. cu caracter personal si motivele pentru care facem acest lucru. In ce scop utilizam datele dvs. cu caracter personal

  • Pentru a gestiona relatia pe care o avem cu dvs. sau cu firma dvs.
  • Pentru a dezvolta noi modalitati de a satisface nevoile clientilor nostri si de a ne dezvolta afacerea.
  • Pentru a dezvolta si desfasura activitati de marketing.
  • Pentru a studia modul in care clientii nostri folosesc produse si servicii oferite de societatea noastra si de alte organizatii.
  • Pentru a oferi recomandari sau indrumari cu privire la produsele si serviciile noastre.
  • Pentru a ne dezvolta si gestiona brandurile, produsele si serviciile.
  • Pentru a gestiona modul in care lucram cu alte societati care presteaza servicii pentru noi si pentru clientii nostri.

Scopurile noastre:

  • Gestionarea inregistrarilor dvs., identificarea produselor si serviciilor noastre care va pot interesa si informarea dvs. cu privire la acestea.
  • Proiectarea de produse si servicii si stabilirea tarifelor pe care le percepem pentru acestea.
  • Definirea tipurilor de clienti pentru produse sau servicii noi.
  • Solicitarea consimtamantului dvs. atunci cand avem nevoie de acesta pentru a va contacta
  • Eficientizarea modului in care ne indeplinim obligatiile legale.
  • Dezvoltarea de produse si servicii si stabilirea tarifelor pe care le percepem pentru acestea.
  • Definirea tipurilor de clienti pentru produse sau servicii noi.
  • Eficientizarea modului in care ne indeplinim obligatiile legale si contractuale.
  • Pentru a livra produse si a presta servicii.
  • Pentru a efectua si gestiona platile.
  • Pentru a incasa si a recupera banii care ne sunt datorati.
  • Pentru a detecta, ancheta, raporta si incerca sa prevenim infractiunile.
  • Pentru a gestiona riscurile la adresa noastra si a clientilor nostri.
  • Pentru a respecta legislatia si reglementarile care ni se aplica.
  • Pentru a raspunde la reclamatii si a incerca sa le rezolvam.
  • Pentru a ne conduce afacerea intr-un mod eficient si adecvat. Acest fapt include gestionarea pozitiei noastre financiare, capacitatea economica, planificarea,
  • comunicatiile, guvernanta corporativa si auditul.
  • Pentru a ne exercita drepturile stipulate in acorduri sau contracte.
  • Categorii de date cu caracter personal

Folosim mai multe tipuri de date cu caracter personal care pot fi grupate dupa cum urmeaza.

Tip de date cu caracter personal Descriere
Personale Date de baza, cum ar fi numele dvs. (inclusiv titulatura), societatea pentru care lucrati, functia sau pozitia dvs. si relatia dvs. cu o persoana
Financiare Situatia, statutul si istoricul dvs. financiar
De contact Date despre adresa dvs. si modul in care va putem contacta, cum ar fi adresa dvs. de corespondenta, adresa de e-mail si numarul (numerele) de telefon.
De tranzactionare Date despre platile catre si din conturile pe care le aveti la noi.
Contractuale Date despre produsele sau serviciile pe care vi le oferim.
Comportamentale Date despre modul in care utilizati produsele si serviciile noastre.
Tehnice Date despre dispozitivele si tehnologia pe care le utilizati, vizitele dvs. pe site-ul nostru web sau aplicatiile sau materialele si comunicarile pe care vi le trimitem pe cale electronica.
Comunicari Date pe care le putem colecta despre dvs. din scrisori, e-mailuri si conversatii pe care le purtati cu noi, de exemplu, inregistrari ale serviciului pentru clienti.
Date deschise si inregistrari publice Date despre dvs. care exista in inregistrari publice, cum ar fi Registrul electoral, si date despre dvs. care sunt disponibile in mod liber pe internet.
Date despre utilizare Alte date despre modul in care utilizati produsele si serviciile noastre.
Date documentare Date despre dvs. care sunt stocate in documente in diferite formate sau copii ale acestora. Acestea ar putea include lucruri precum declaratii PPA sau Licenta pentru medicamente aflate sub control, obtinute pentru deschiderea de conturi, facturile la utilitati sau pasaportul dvs., daca este necesar pentru verificarea identitatii.
Categorii speciale de date Legislatia si alte reglementari trateaza unele tipuri de date cu caracter personal drept „date din categorii speciale”. Vom colecta si vom folosi aceste tipuri de date numai daca legea ne permite acest lucru: • Originea rasiala sau etnica • Credinte religioase sau filosofice • Calitatea de membru sindical • Date genetice si biometrice • Date privind sanatatea, inclusiv genul • Condamnari penale si infractiuni
Consimtaminte Reprezinta acele permisiuni, acorduri sau preferinte pe care ni le transmiteti in mod specific sau explicit. Acestea se pot referi la aspecte precum acordul pentru prelucrarea actelor medciale, pentru modul sau scopul in care doriti sa va contactam, indiferent daca astfel de consimtaminte sunt transmise prin declaratii pe hartie sau in mod electronic.
Codul unice de identificare Reprezinta un numar sau un cod care v-a fost alocat de un guvern pentru a identifica cine sunteti, cum ar fi un Cod Numeric Personal.

De unde colectam date cu caracter personal

Putem colecta date cu caracter personal despre dvs. (sau compania dvs.) de la alte societati din cadrul grupului nostru sau de la terti pe care ii utilizam pentru a ne ajuta sa ne oferim produsele si serviciile. Datele pe care le colectam de la dvs. provin dintr-o gama variata de surse:

  • Cererile pentru produsele si serviciile noastre
  • Discutiile pe care le purtam la telefon sau conversatiile pe care le aveti cu personalul nostru
  • Utilizarea de catre dvs. a serviciilor noastre online
  • E-mailuri si scrisori
  • Sondajele pentru clienti
  • Daca participati la concursurile sau promotiile noastre
  • Date de la terti cu care colaboram
  • Societatile prin intermediul carora va cunoastem
  • Birouri de credit
  • Surse de informare publica
  • Organizatii care actioneaza in numele nostru
  • Entitati care efectueaza studii de piata
  • Eficientizarea modului in care ne indeplinim obligatiile legale si contractuale.
  • Respectarea reglementarilor care ni se aplica.
  • Dezvoltarea si imbunatatirea modului in care ne tratam infractiunile, precum si indeplinirea obligatiilor noastre legale in aceasta privinta
  • Respectarea reglementarilor care ni se aplica.
  • Eficientizarea modului in care ne indeplinim obligatiile legale si contractuale.
  • Respectarea reglementarilor care ni se aplica.
  • Eficientizarea modului in care ne indeplinim obligatiile legale si contractuale.

Catre cine distribuim datele dvs. cu caracter personal

Putem colecta date cu caracter personal despre dvs. (sau compania dvs.) de la alte societati din cadrul grupului nostru sau de la terti pe care ii utilizam pentru a ne ajuta sa ne oferim produsele si serviciile.

  • Societatile cu care va punem in legatura
  • Societatile catre care ne solicitati sa va distribuim datele
  • Entitati care realizeaza studii de piata
  • Agenti si consilieri, cum ar fi cei pe care ii utilizam pentru a va ajuta sa va gestionati conturile si serviciile, sa vi se incaseze plati si sa explorati noi moduri de a face afaceri
  • Autoritati de prevenire a fraudelor
  • Societatile cu care avem o asociere in participatie sau un alt acord de cooperare
  • Birouri de credit
  • Furnizorii de servicii IT ai societatilor noastre si furnizorilor carora le subcontractam anumite servicii de asistenta

De asemenea, putem distribui datele dvs. catre autoritatile cu atributii de reglementare si alte autoritati guvernamentale, daca ni se impune prin cerinte legale. In unele situatii, este posibil sa fie nevoie sa distribuim datele dvs. cu caracter personal catre alte organizatii pentru a va oferi produsele sau serviciile pe care le-ati ales.

Daca alegeti sa nu comunicati datele cu caracter personal

In unele circumstante, legislatia sau termenii si conditiile contractului incheiat cu dvs. ne impun sa colectam si sa prelucram date cu caracter personal. Daca nu doriti sa ne transmiteti aceste date, este posibil sa nu va putem oferi produsele sau serviciile noastre. Orice colectare de date care este necesara va fi clarificata in momentul colectarii.

Distribuirea datelor in afara Spatiului Economic European (SEE)

SEE cuprinde toate statele Uniunii Europene si Islanda, Liechtenstein si Norvegia. Datele cu caracter personal pot fi transferate, prelucrate si stocate in aceste state in conditii de siguranta si securitate. Exista o serie de alte state care pot oferi, de asemenea, un nivel adecvat de protectie, acestea fiind Regatul Unit, Andorra, Argentina, Canada, Insulele Feroe, Guernsey, Israel, Insula Man, Jersey, Noua Zeelanda, Elvetia si Uruguay. Datele dvs pot fi trimise in afara SEE, cum ar fi catre SUA, caz in care un asemenea transfer va face obiectul Clauzelor contractuale standard din UE. Statele catre care pot fi distribuite date, in afara de statele enumerate mai sus, sunt: Vietnam, China, India si Thailanda. Daca datele dvs. sunt trimise in oricare dintre aceste patru state, ne asiguram ca acestea vor face obiectul unor standarde de protectie si securitate la fel de ridicate ca si cele folosite in Uniunea Europeana. Tratam cu foarte mare seriozitate datele dvs., de aceea vom efectua intotdeauna o examinare completa a tuturor proceselor si procedurilor furnizorilor nostri, inclusiv solutiile de stocare pentru datele noastre. Pentru a asigura caracterul adecvat la trimiterea datelor dvs. in afara SEE, am incheiat contracte bazate pe Clauzele contractuale standard din UE, concepute de Comisia Europeana pentru a garanta caracterul adecvat pentru orice transfer de date si prelucrare de aceasta natura.

Marketing

Daca va dati consimtamantul, putem folosi datele dvs. cu caracter personal pentru a va oferi informatii despre care credem ca vor fi utile pentru dvs. sau pentru afacerea dvs. Datele cu caracter personal pe care le detinem cu privire la dumneavoastra sunt formate din ceea ce ne spuneti si datele pe care le colectam atunci cand utilizati serviciile noastre sau pe care le colectam de la terti cu care lucram. Analizam aceste date pentru a stabili ce ati putea dori, de ce ati putea avea nevoie sau ce va poate interesa. In acest fel, putem afla ce produse, servicii si oferte pot fi relevante pentru dvs. sau pentru afacerea dvs. Puteti sa ne solicitati in orice moment sa nu va mai trimitem mesaje de marketing, dar vom continua sa va trimitem declaratii si alte informatii importante, cum ar fi modificarile serviciilor pe care le utilizati in prezent. Daca achizitionati in viitor diferite produse sau servicii noi de la societatea noastra, va putem solicita sa va confirmati alegerile si exactitatea inregistrarilor noastre. Va vom solicita, de asemenea, sa faceti acest lucru daca apar modificari in legislatie, in reglementari sau in structura societatii noastre. Daca va razganditi, va puteti actualiza oricand optiunile, contactandu-ne folosind datele furnizate in continuare in acest document.

Cum va protejam datele cu caracter personal

Folosim o gama variata de masuri tehnice si organizatorice pentru a ajuta la protectia datele dvs. cu caracter personal impotriva accesului, utilizarii, divulgarii, modificarii sau distrugerii neautorizate, in concordanta cu legislatia aplicabila de protectie a datelor.

Cat timp pastram datele dvs. cu caracter personal

Vom pastra datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu politica noastra de pastrare a datelor atat timp cat relatia dvs. cu Alliance Healthcare continua sau daca trebuie sa va pastram datele pentru a gestiona relatia pe care o avem cu dvs. Dupa ce nu mai sunteti client sau dupa incetarea unei relatii comerciale cu Alliance Healthcare, este posibil sa va pastram datele din unul dintre aceste motive:

  • Pentru a raspunde la orice intrebari sau reclamatii.
  • Pentru a va demonstra ca v-am tratat corect.
  • Pentru a pastra inregistrari conform regulilor care se aplica afacerii noastre.

In unele cazuri, va putem pastra datele si timp de 10 ani sau mai mult, daca legea prevede si/sau permite acest lucru.

Accesarea datelor dvs. cu caracter personal

Va puteti accesa datele cu caracter personal pe care le detinem daca ne trimiteti mail la: dataprotection@tonimerlab.ro sau ne scrieti la: Alliance Healthcare Romania S.R.L., Str. Amilcar C. Sandulescu nr 7, sector 6, Bucuresti, in atentia Responsabilului cu protectia datelor.

Notificarea noastra in cazul in care datele dvs. cu caracter personal sunt incorecte

Aveti dreptul de a pune la indoiala orice date pe care le avem despre dvs. despre care credeti ca sunt gresite sau incomplete. Va rugam sa ne contactati daca doriti sa faceti acest lucru. Daca faceti acest lucru, vom lua masuri rezonabile pentru a verifica exactitatea cererii dvs. si pentru a corecta datele.

Ce se intampla daca doriti sa nu mai folosim datele dvs. cu caracter personal?

Daca nu sunteti de acord cu utilizarea de catre noi a datele dvs. cu caracter personal, aveti dreptul de a va opune. Acest drept este cunoscut sub denumirea de ,,dreptul de opozitie” si ,,dreptul la stergerea datelor” sau ,,dreptul de a fi uitat”. Aceste drepturi nu sunt absolute si pot exista motive legale sau de alta natura pentru care trebuie sa va pastram ori sa va prelucram datele. Cu toate acestea, va rugam sa ne informati in cazul in care credeti ca nu ar trebui sa le utilizam. Uneori este posibil sa putem restrictiona utilizarea datelor dvs. Acest fapt inseamna ca datele dvs. pot fi folosite numai pentru anumite lucruri, cum ar fi actiuni in justitie sau exercitarea drepturilor legale. In aceasta situatie, nu vom folosi si nu vom distribui datele dvs. in alte moduri cata vreme acestea sunt supuse unor restrictii. Ne puteti solicita sa restrictionam utilizarea datele dvs. cu caracter personal daca:

  • Au fost folosite ilegal, dar nu doriti ca noi sa le stergem.
  • Nu mai au relevanta, dar doriti sa le pastram pentru utilizarea in cadrul unei actiuni in instanta.
  • Ne-ati solicitat deja sa nu va mai folosim datele, dar asteptati sa va spunem daca avem voie sa le utilizam in continuare.
  • Daca doriti sa va opuneti modului in care folosim datele dvs. sau ne solicitati sa le stergem sau sa restrictionam modul in care le folosim, va rugam sa ne contactati.

Retragere Consimtamantului

Va puteti retrage in orice moment consimtamantul ca noi sa detinem datele dvs. cu caracter personal, atunci cand datele dvs. sunt prelucrate in baza consimtamantului dvs. Va rugam sa ne contactati daca doriti sa faceti acest lucru. Vom respecta aceasta alegere in conformitate cu obligatiile noastre legale. Vom actualiza aceasta notificare pentru a reflecta orice modificari de legislatie. In unele cazuri, va putem contacta pentru a va informa despre acest fapt. Retragerea consimtamantului nu va avea efecte in legatura cu prelucrarea datelor dvs. anterioara cererii de retragere.

Cum ne puteti contacta

Intrebarile, comentariile si solicitarile referitoare la aceasta notificare privind confidentialitatea sunt binevenite si trebuie adresate la:

Adresa

Responsabilul cu protectia datelor

Alliance Healthcare Romania

Str. Amilcar C. Sandulescu nr 7, Sector 6, Bucuresti

Telefon: +40 21 407 77 11

E-mail: dataprotection@tonimerlab.ro