Politica de confidentialitate

Cine suntem

Alliance Healthcare este alcatuita din entitati comerciale si marci diferite (inclusiv Alliance Healthcare, Forte Pharma, Alloga, Alphega, Skills in Healthcare, OTC Direct, North West Ostomy Supplies si Alcura). Va vom anunta cu care dintre acestea aveti o relatie atunci cand obtineti un produs sau un serviciu de la noi. Prezenta notificare acopera toate aceste entitati diferite. In ceea ce priveste Marketplace Alphega este operat si detinut de Alliance Healthcare Romania S.R.L. („Alliance Healthcare”), str. Amilcar C. Sandulescu nr 7, sector 6, Bucuresti, dataprotection@tonimer.ro.

Confidentialitatea dvs. si legislatia

Confidentialitatea dvs. este protejata prin lege. Aceasta sectiune explica modul in care functioneaza aceasta protectie. Legea privind protectia datelor stipuleaza faptul ca avem voie sa utilizam datelor cu caracter personal daca avem un motiv legitim pentru a face acest lucru. Acest fapt se aplica si la distribuirea datelor cu caracter personal in afara Alliance Healthcare. Legislatia stipuleaza ca trebuie sa avem unul sau mai multe dintre aceste motive:

  • Prelucrarea este necesara pentru derularea unui contract pe care il avem cu dvs. sau
  • Este necesara pentru respectarea unei obligatii legale sau
  • Este necesara in scopul unui interes legitim sau
  • Este necesara pentru a proteja interesul vital al persoanei vizate sau
  • V-ati dat consimtamantul

Avem un interes este legitim atunci cand avem un motiv economic sau comercial pentru a folosi datele dvs. personale. Dar, chiar si atunci cand avem un interes legitim pentru a utiliza datele dvs. personale, nu le vom folosi intr-un mod inechitabil si optim pentru dumneavoastra. Daca ne bazam pe interesul nostru legitim, va vom spune care este acesta.

Cum utilizam datele dvs. cu caracter personal

Iata o lista a modurilor in care putem folosi datele dvs. cu caracter personal si motivele pentru care facem acest lucru. In ce scop utilizam datele dvs. cu caracter personal

  • Pentru a gestiona relatia pe care o avem cu dvs. sau cu firma dvs.
  • Pentru a dezvolta noi modalitati de a satisface nevoile clientilor nostri si de a ne dezvolta afacerea.
  • Pentru a dezvolta si desfasura activitati de marketing.
  • Pentru a studia modul in care clientii nostri folosesc produse si servicii oferite de societatea noastra si de alte organizatii.
  • Pentru a oferi recomandari sau indrumari cu privire la produsele si serviciile noastre.
  • Pentru a ne dezvolta si gestiona brandurile, produsele si serviciile.
  • Pentru a gestiona modul in care lucram cu alte societati care presteaza servicii pentru noi si pentru clientii nostri.

Scopurile noastre:

  • Gestionarea inregistrarilor dvs., identificarea produselor si serviciilor noastre care va pot interesa si informarea dvs. cu privire la acestea.
  • Proiectarea de produse si servicii si stabilirea tarifelor pe care le percepem pentru acestea.
  • Definirea tipurilor de clienti pentru produse sau servicii noi.
  • Solicitarea consimtamantului dvs. atunci cand avem nevoie de acesta pentru a va contacta
  • Eficientizarea modului in care ne indeplinim obligatiile legale.
  • Dezvoltarea de produse si servicii si stabilirea tarifelor pe care le percepem pentru acestea.
  • Definirea tipurilor de clienti pentru produse sau servicii noi.
  • Eficientizarea modului in care ne indeplinim obligatiile legale si contractuale.
  • Pentru a livra produse si a presta servicii.
  • Pentru a efectua si gestiona platile.
  • Pentru a incasa si a recupera banii care ne sunt datorati.
  • Pentru a detecta, ancheta, raporta si incerca sa prevenim infractiunile.
  • Pentru a gestiona riscurile la adresa noastra si a clientilor nostri.
  • Pentru a respecta legislatia si reglementarile care ni se aplica.
  • Pentru a raspunde la reclamatii si a incerca sa le rezolvam.
  • Pentru a ne conduce afacerea intr-un mod eficient si adecvat. Acest fapt include gestionarea pozitiei noastre financiare, capacitatea economica, planificarea,
  • comunicatiile, guvernanta corporativa si auditul.
  • Pentru a ne exercita drepturile stipulate in acorduri sau contracte.
  • Categorii de date cu caracter personal

Folosim mai multe tipuri de date cu caracter personal care pot fi grupate dupa cum urmeaza.

Tip de date cu caracter personal Descriere
Personale Date de baza, cum ar fi numele dvs. (inclusiv titulatura), societatea pentru care lucrati, functia sau pozitia dvs. si relatia dvs. cu o persoana
Financiare Situatia, statutul si istoricul dvs. financiar
De contact Date despre adresa dvs. si modul in care va putem contacta, cum ar fi adresa dvs. de corespondenta, adresa de e-mail si numarul (numerele) de telefon.
De tranzactionare Date despre platile catre si din conturile pe care le aveti la noi.
Contractuale Date despre produsele sau serviciile pe care vi le oferim.
Comportamentale Date despre modul in care utilizati produsele si serviciile noastre.
Tehnice Date despre dispozitivele si tehnologia pe care le utilizati, vizitele dvs. pe site-ul nostru web sau aplicatiile sau materialele si comunicarile pe care vi le trimitem pe cale electronica.
Comunicari Date pe care le putem colecta despre dvs. din scrisori, e-mailuri si conversatii pe care le purtati cu noi, de exemplu, inregistrari ale serviciului pentru clienti.
Date deschise si inregistrari publice Date despre dvs. care exista in inregistrari publice, cum ar fi Registrul electoral, si date despre dvs. care sunt disponibile in mod liber pe internet.
Date despre utilizare Alte date despre modul in care utilizati produsele si serviciile noastre.
Date documentare Date despre dvs. care sunt stocate in documente in diferite formate sau copii ale acestora. Acestea ar putea include lucruri precum declaratii PPA sau Licenta pentru medicamente aflate sub control, obtinute pentru deschiderea de conturi, facturile la utilitati sau pasaportul dvs., daca este necesar pentru verificarea identitatii.
Categorii speciale de date Legislatia si alte reglementari trateaza unele tipuri de date cu caracter personal drept „date din categorii speciale”. Vom colecta si vom folosi aceste tipuri de date numai daca legea ne permite acest lucru: • Originea rasiala sau etnica • Credinte religioase sau filosofice • Calitatea de membru sindical • Date genetice si biometrice • Date privind sanatatea, inclusiv genul • Condamnari penale si infractiuni
Consimtaminte Reprezinta acele permisiuni, acorduri sau preferinte pe care ni le transmiteti in mod specific sau explicit. Acestea se pot referi la aspecte precum acordul pentru prelucrarea actelor medciale, pentru modul sau scopul in care doriti sa va contactam, indiferent daca astfel de consimtaminte sunt transmise prin declaratii pe hartie sau in mod electronic.
Codul unice de identificare Reprezinta un numar sau un cod care v-a fost alocat de un guvern pentru a identifica cine sunteti, cum ar fi un Cod Numeric Personal.

De unde colectam date cu caracter personal

Putem colecta date cu caracter personal despre dvs. (sau compania dvs.) de la alte societati din cadrul grupului nostru sau de la terti pe care ii utilizam pentru a ne ajuta sa ne oferim produsele si serviciile. Datele pe care le colectam de la dvs. provin dintr-o gama variata de surse:

  • Cererile pentru produsele si serviciile noastre
  • Discutiile pe care le purtam la telefon sau conversatiile pe care le aveti cu personalul nostru
  • Utilizarea de catre dvs. a serviciilor noastre online
  • E-mailuri si scrisori
  • Sondajele pentru clienti
  • Daca participati la concursurile sau promotiile noastre
  • Date de la terti cu care colaboram
  • Societatile prin intermediul carora va cunoastem
  • Birouri de credit
  • Surse de informare publica
  • Organizatii care actioneaza in numele nostru
  • Entitati care efectueaza studii de piata
  • Eficientizarea modului in care ne indeplinim obligatiile legale si contractuale.
  • Respectarea reglementarilor care ni se aplica.
  • Dezvoltarea si imbunatatirea modului in care ne tratam infractiunile, precum si indeplinirea obligatiilor noastre legale in aceasta privinta
  • Respectarea reglementarilor care ni se aplica.
  • Eficientizarea modului in care ne indeplinim obligatiile legale si contractuale.
  • Respectarea reglementarilor care ni se aplica.
  • Eficientizarea modului in care ne indeplinim obligatiile legale si contractuale.

Catre cine distribuim datele dvs. cu caracter personal

Putem colecta date cu caracter personal despre dvs. (sau compania dvs.) de la alte societati din cadrul grupului nostru sau de la terti pe care ii utilizam pentru a ne ajuta sa ne oferim produsele si serviciile.

  • Societatile cu care va punem in legatura
  • Societatile catre care ne solicitati sa va distribuim datele
  • Entitati care realizeaza studii de piata
  • Agenti si consilieri, cum ar fi cei pe care ii utilizam pentru a va ajuta sa va gestionati conturile si serviciile, sa vi se incaseze plati si sa explorati noi moduri de a face afaceri
  • Autoritati de prevenire a fraudelor
  • Societatile cu care avem o asociere in participatie sau un alt acord de cooperare
  • Birouri de credit
  • Furnizorii de servicii IT ai societatilor noastre si furnizorilor carora le subcontractam anumite servicii de asistenta

De asemenea, putem distribui datele dvs. catre autoritatile cu atributii de reglementare si alte autoritati guvernamentale, daca ni se impune prin cerinte legale. In unele situatii, este posibil sa fie nevoie sa distribuim datele dvs. cu caracter personal catre alte organizatii pentru a va oferi produsele sau serviciile pe care le-ati ales.

Daca alegeti sa nu comunicati datele cu caracter personal

In unele circumstante, legislatia sau termenii si conditiile contractului incheiat cu dvs. ne impun s